دلنوشته های یک یار آبی

جمع آوری اطلاعات مفید در زمینه پیش نیاز های ازدواج و مهارت های زندگی

دلنوشته های یک یار آبی

جمع آوری اطلاعات مفید در زمینه پیش نیاز های ازدواج و مهارت های زندگی

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیماری سرطان استان قزوین

دلنوشته های یک یار آبی

این وبلاگ سعی دارد تا کلیه اطلاعات مفیدی که نویسنده آن پیرامون یک ازدواج و زندگی موفق مطالعه می کند را جذب کرده و در این محل برای استفاده عموم منتشر نماید.
هم اکنون نویسنده مجرد می باشد و صرفا مطالبی که به پیش نیاز های ازدواج مرتبط است، برای وی مفید و کارساز است. زین رو مطالب مفید پس از ازدواج را صرفا اقدام به جمع آوری نموده تا به همراه همسر خود، در آینده مورد استفاده قرار دهد.
در این بین نویسنده دل نوشته های خود با خدای مهربانش و همسر پر مهر آینده اش را نیز می نگارد.

آخرین مطالب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر قرار بود کسی از روی زندگی شما کتاب بنویسد، آیا اسم آن کتاب چیزی می‌شد مثل «داستان قابل‌پیش‌بینی زندگی یکنواخت (آقا/خانم …)» یا «اتفاقات هیجان‌ انگیز زندگی ماجراجویانه  (آقا/خانم …)»؟

زندگی واقعی شما احتمالاً چیزی بین این دو است، هم لحظاتی یکنواخت و کسل‌کننده دارد و هم اتفاقاتی هیجان‌ انگیز.

ما که موجوداتی اهل عادت هستیم، عادت‌هایمان یا راحت هستند یا آرامش‌بخش. ما انسانها

  • ۰
  • ۰

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که در زمان رفتن به خواستگاری ندانید که چه باید بپرسید و این مساله باعث شده است که نتوانید در انتخاب همسر برای خودتان به نتیجه برسید. پرسیدن سوالات اساسی و لازم، می تواند به شما کمک کند تا به شناخت بهتر طرف مقابل خودتان بپردازید و در نتیجه انتخاب بهتری را داشته باشید.

تصمیم سرنوشت ساز

یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین تصمیمات در طول عمر هر فردی، انتخاب همسر می باشد. برای اینکه بتوانید فرد مناسبی را برای خودتان انتخاب کنید باید به شناخت دقیق طرف مقابلتان بپردازید. برای این که دختر و پسر بتوانند به شناخت کافی از یکدیگر برسند باید سوالاتی که در ذهنشان هست را از یکدیگر بپرسند.

طرح قبلی

لازم هست که هر دختر و پسری که در آستانه ی سن ازدواج قرار دارد، به این مساله فکر کند و به این 

  • ۰
  • ۰

شما چطور به همسرتان نشان می دهید که او را دوست دارید؟ آیا این احساس را به راحتی به همسرتان بیان می کنید یا جزء کسانی هستید که در ابراز احساسات به همسرشان با لکنت مواجه می شوند؟

اکسیر عشق

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می گوید «آغاز کردن یک رابطه کار چندان سختی نیست، چیزی که سخت است نگه داشتن آن رابطه است». مصداق واقعی این جمله را می شود در ازدواج دید. برای اینکه یک ازدواج در پیچ و خم های زندگی دوام بیاورد اسباب و وسایل زیادی لازم هستند که یکی از مهم ترین و اساسی ترین آنها عشق بین زن و شوهر است. اما خود عشق هم برای دوام آوردن، نیاز به چیزی دارد به اسم «ابراز شدن»، کاری که انجام آن برای خیلی از زن یا شوهرها چندان آسان هم نیست.

چرا ابراز عشق برای بعضی از همسران سخت است؟

ریشه مشکل بسیاری از مراجعه کنندگان به کلینیک های مشاوره، به خصوص خانم ها، این گلایه است که شوهرشان به آنها ابراز عشق نمی کند. دشواری در ابراز عشق از سوی همسران این افراد دلایل زیادی دارد که چند مورد از برجسته ترین آنها شامل نکات زیر