دلنوشته های یک یار آبی

جمع آوری اطلاعات مفید در زمینه پیش نیاز های ازدواج و مهارت های زندگی

دلنوشته های یک یار آبی

جمع آوری اطلاعات مفید در زمینه پیش نیاز های ازدواج و مهارت های زندگی

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیماری سرطان استان قزوین

دلنوشته های یک یار آبی

این وبلاگ سعی دارد تا کلیه اطلاعات مفیدی که نویسنده آن پیرامون یک ازدواج و زندگی موفق مطالعه می کند را جذب کرده و در این محل برای استفاده عموم منتشر نماید.
هم اکنون نویسنده مجرد می باشد و صرفا مطالبی که به پیش نیاز های ازدواج مرتبط است، برای وی مفید و کارساز است. زین رو مطالب مفید پس از ازدواج را صرفا اقدام به جمع آوری نموده تا به همراه همسر خود، در آینده مورد استفاده قرار دهد.
در این بین نویسنده دل نوشته های خود با خدای مهربانش و همسر پر مهر آینده اش را نیز می نگارد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ویژه سرشار

سلام دوست من


میدونی که چقدر دلمون پیش موند


یادته یه روز یه ایمیل دادی به هم؟


اون ایمیله ناقص بود!  به هدف نمی رسوند.


بدون که همیشه و همه جا به یادت هستیم و بسیار ناراحت شدم که چرا تو این شرایطی که برای تو دوست خوبم پیش اومده کنارت نیستم.


ولی بهت حسودیم شد، چقدر طرافدار داشتی تو تالار.


سرشار عزیزم، توکلت به خدا باشه، به قول باغبان، مواظب نخ ریسمانت باش.

  • ۹۶/۰۶/۲۸

نظرات (۷)

سلام سرشار گلم

منم دلم تنگ شده بود دست درد نکنه.

تو همدردی بعضی وقت ها میام پست هات رو چک میکنم ببینم حالت در چه وضعیتیه. 

باغبان هم زیاد خبر ندارم ازش. پریده و رفته. ولی هفته پیش یه ایمسل برای تبریک عید قربان داشتیم.

بیشتر ببینیمت
سلام محمد رضای عزیزم 

خوبی ؟ چه خبر ؟

دلم واست تنگ شده بود ، اومدم ببینم در چه حالی ؟

چیکارا میکنی ؟ اوضاع بر وفق مراده ؟

از باغبان خبری نداری ؟
سلام سرشار عزیزم

به ای دی تلگرام ات خواستم پیام بدم ولی غیر فعال بود.

بهت ایمیل زدم. 

امیدوارم ببینی.

دوست دار تو. محمدرضا
سلام سرشار عزیز. 

خوشحالم که حالت خوبه و کلی هم انگیزه داری. 

ممنون که مارو قابل دونستی و جز دوستان خودت خطاب کردی.

من هم خوشحال میشم با شما در ارتباط باشم، رفیق.

راستی از باغبان پرسیدی تو همدردی، من هم ازش خبر دقیقی ندارم، کلا فکر کنم خودش از خودش خبر داشته باشه. ولی چندی پیش گفت میرم مریخ و برمیگردم. 
سرشار رو پیدا کن و بهش سلام منو برسون تا خودم برسم به خدمتش. 
سلام محمد رضا و باغبان عزیزم 

خیلی خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم . زبونم در برابر لطف و محبت شما دوستای عزیزم قاصره .خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم.

من توی دنیای واقعی شاید هزار تا دوست و رفیق داشته باشم ، ولی فقط دو سه تاشون به من ثابت کردن که توی رفاقت آزاده و از خود گذشته هستن. 

به نظرم مهم ترین شرط دوستی های پایدار همین آزادگی و از خود گذشتگیه . شما دو نفر بهترین دوستای مجازی من هستین و اگه در واقعیت کنارم بودین صد در صد الان پنج تا دوست خوب داشتم.

بچه که بودم یه دوست خیلی خوب داشتم که بچه ها بهش میگفتن ممد سبیل. هنوزم که هنوزه نتونستم رفیقی مثل اون پیدا کنم.هر وقت که باغبان برام مینویسه توی ذهنم یاد ممد و اون روزای خوب کنار هم بودن ، زنده میشه.چند روز پیش میخواستم توی تالار در مورد ممد بنویسم ، ولی بعد پپش خودم گفتم ولش کن الان کی باورش میشه که یه بچه ده ساله اینقدر آزاده و جوانمرد بوده .  
 
محمد رضا اون آدرس ایمیلی که بهت دادم درست بود.اتفاقا ایمیلت به دستم رسید. ولی الان دیگه یادم نیس اون ایمیله چی بود. از بعد دانشگاه ایمیلامو چک نمی کنم. اگه دلت خواست با من ارتباط بگیری ، به آیدی  تلگرامم پیام بده دوست من . @arashmz95  .... قبلنا که نامزد داشتم ۲۴ ساعته آنلاین بودم ولی الان دیگه دل و دماغ این طور کارا رو ندارم . اما با این حال  هر از گاهی چک میکنم .خوشحال میشم اگه پیامی از تو یا باغبان داشته باشم.
  

 منم همیشه به یادتون هستم دوستای گلم.امیدوارم همیشه موفق و سر بلند باشین.ممنون که به یاد من بودین.خیلی دوستون دارم.

اینجا برف میاد.باغبان پاییزم گذشت . چشم روی هم بذاریم زمستونم گذشته و نوبتی هم که باشه نوبت بهاره. براتون کلی آرزوی قشنگ دارم دوستای خوب و مهربانم. 

  
 
سلام باغبان گلم

وبلاگ خودته دوست عزیز.

یادش به خیر این وبلاگ باعث شد تا از حضور کنار استاد بزرگی چون تو بیشتر لذت ببرم.

-------------------------------------------

باغبان، سرشار نگو که از دستش عصبی ام. خیلی! اگر گفتی چرا؟

خوب این همه مدت آرایشگری بلد بود اونوقت ما باید میرفتیم پیش غریبه ها!

مدیون بگی عجب آدم خسیس و چتر بازیه!!!!!!
سلام   محمد رضا 

باغبان هستم ،،،

نشون به اون نشون   که توپ یویو  خوبه :)


وبلاگت چقدر مطلب جدید داره محمد رضا ،،،

ان شاالله استفاده کنم از مطالب شما .



 میگم پاییز هم اومد و چقدر زود داره می ره 

بعضی موقع ها احساس می کنم روزها داره زودتر از قبل می گذره 

نظر شما ؟

..............


سرشار جان  سلام 

نمی دونم کی می یای اینحا ،،،

ولی من و محمد رضا همیشه به یادت هستیم  دوست من 

ما را سرشار کن از شوق زمزمه های پاییزت دوست من .



بعضی موقع ها دلیلی پیدا نمی کنم برای رفتن در همدردی ،،

تو و محمد رضا و تاپیک گل نرچس و بچه های  اون  تاپیک  منو امیدوار میکنه ،،،

ولی باور نکن :)

همه ی ما رهگذریم ،،

 کاشکی تا موقعی که  هستیم بیشتر قدر همو بدونیم



مراقب خودت باش  رفیق .

محمد رضا تو ام مراقب خودت باش دوست من 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی